کش لس غیر مجاز است – ابلاغیه شاپرک 1402

کش لس غیر مجاز است – ابلاغیه شاپرک 1402

نامه شاپرک در مورد کارتخوان های اندرویدی که به صورت کیوسک کش لس در حال استفاده می باشد.
کاربران و همکاران گرامی در خريد و فروش این نوع کارتخوان ها دقت ویژه ای داشته باشید.

متن نامه شاپرک در مورد کش لس


نماينده محترم شركت پرداخت

موضوع : تغيير نوع تراكنش در ابزار پذيرش كيوسك بانكي

با سلام و احترام

همانگونه كه مطلع مي ­باشيد براساس بخشنامه شماره 313664/97 مورخ 07/09/1397 بانك مركزي ج.ا.ا انجام تراكنش خريد با استفاده از ابزار پذيرش كيوسك بانكي(Cashless) غيرمجاز مي­باشد.

با درنظر گرفتن نحوه طراحي و پيكير­بندي دستگاه­هاي كيوسك بانكي، ارائه خدمات پرداخت الكترونيكي كارتي از طريق تراكنش كارت به كارت براي دستگاه­هاي مربوطه فراهم شده و اين امر ممكن است منجر به تغير نوع تراكنش توسط ارائه دهندگان اين ابزار و سوء استفاده از آن گردد.

دربرخي موارد ارائه دهندگان اين دستگاه­ها علاوه بر تغيير تراكنش خريد به كارت به كارت و نقض مفاد بخشنامه مذكور، اقدام به بازاريابي مغاير با قوانين بانك مركزي ج.ا.ا و جمهوري اسلامي ايران تحت عناويني مانند تجهيزات معاف از ماليات نموده و آن را به اصناف مختلف ارائه مي­ نمايند.

در اين راستا و با درنظر گرفتن حساسيت اين موضوع ضروري است درصورت مشاهده اين ويژگي در ابزارهاي پذيرش كيوسك بانكي توسط كارشناسان آن شركت محترم، اسناد و مدارك مثبته شامل نام بانك متصل به سوئيچ، شركت ارائه دهنده دستگاه، تصاوير و فيلم­هاي ويديوئي مربوط به تغيير نوع تراكنش و يا تصاوير و ويدئوهاي مربوط به تبليغات خارج از عرف و مغاير با قوانين بانك مركزي ج.ا.ا و جمهوري اسلامي ايران مانند معاف از ماليات و … در اسرع وقت به شاپرك ارسال گردد.

توجه: این نامه ارتباطی با کش لس های دیواری و یا کیوسک های بانکی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت درخواست در لیست انتظار با وارد کردن ایمیل خود در فرم زیر ، هر زمان کالای مورد نظر شما در دسترس باشد از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.