چطور شرکت پرداخت کارتخوان خود را پیدا کنم؟

چطور شرکت پرداخت کارتخوان خود را پیدا کنم؟ سوالی است که قبل از پرکردن فرم پذیرش جهت ورود اطلاعات درست باید آن را مطالعه کنید.

اگر نمی دانید که اپلیکیشن روی دستگاه کارتخوان شما مربوط به کدام شرکت پرداخت است این مطلب را مطالعه کنید.

قبل از پر کردن فرم پذیرش داشتن برخی اطلاعات از جمله نام شرکت پرداخت سرویس دهنده به ما کمک می کند که خدمت رسانی بهتر و سریعتری را برای شما مهیا کنیم.

برای فهمیدن اینکه نام شرکت پرداخت سرویس دهنده کارتخوان شما کدام است 3 روش وجود دارد.

روش اول

اگر دستگاه شما هنوز کار می کند و یا یکی از رسیدهای صادر شده توسط آن را در بایگانی خود دارید ساده ترین روش جستجوی نام شرکت پرداخت در همین رسید کاغذی است.

طبق دستور العمل بانک مرکزی نام شرکت پرداخت و شماره پشتیبانی مشتریان باید در تمامی رسیدهای کاغذی چاپ شود.

این روش برای زمانی مناسب است که دستگاه کارتخوان شما بدلیل خرابی روشن نمی شود.

روش دوم

طبق استاندارد اجرائی شاپرک و بانک مرکزی تمامی دستگاه ها باید دارای لیبل شرکت پرداخت سرویس دهنده باشند.لذا روی بدنه دستگاه خود را جستجو کنید تا برچسب اطلاعاتی شرکت مربوطه را ببینید.این برچسب معمولا بزرگ و قابل رویت می باشد و روی بدنه در بالای صفحه نمایش یا درب پرینتر الصاق می گردد.

لوگو و برند شرکت پرداخت و شماره پشتیبانی روی این برچسب درج شده است.

این روش برای زمانی مناسب است که دستگاه کارتخوان شما بدلیل خرابی روشن نمی شود.البته ممکن است به مرور زمان این برچسب مخدوش شده باشد.

روش سوم

اگر با دو روش قبلی به نتیجه نرسیدید و دستگاه شما روشن می شود به صفحه نمایش کارتخوان توجه نمائید.معمولا نام و لوگو شرکت پرداخت در صفحه نمایش قابل رویت است.

3 thoughts on “چطور شرکت پرداخت کارتخوان خود را پیدا کنم؟

  • اسفند ۴, ۱۳۹۹ در t ۸:۵۷ ق.ظ
    Permalink

    سلام اگه دستگاه تمپر یا خاموش باشد و رسید هم در اختیار نداشته باشیم چطور باید پیدا کنیم؟

    پاسخ دادن
    • اسفند ۴, ۱۳۹۹ در t ۹:۲۱ ق.ظ
      Permalink

      سلام بهتر است با فروشنده دستگاه تماس بگیرید و نام شرکت پرداخت مورد نظر را جویا شوید‌.البته اگر فرمهای ثبت نام اولیه را نیز در دسترس داشته باشید نام شرکت پرداخت در سربرگ آنها درج شده است.

      پاسخ دادن
  • دی ۲۳, ۱۴۰۲ در t ۳:۵۹ ق.ظ
    Permalink

    سلام بنده سال 84یک دستگاه پوز خریدم سال 1400اگه اشتباه نکم دارایی گفت ثبتش کنید.شرکت فروشنده کدپستی و آدرس و شماره موبایل خودش رو وارد کرده بود رفتم ویرایش کنم پیامک تایید به شماره اون می‌رفت بهش زنگ زدم سیم کارت خاموش بود آدرسشم الکی بود خلاصه ثبت جدید به نام خودم زدم دستگاه قطع شد که شد فقط خرید شارژش فعاله پیغام خطای تعریف نشده میزنه

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت درخواست در لیست انتظار با وارد کردن ایمیل خود در فرم زیر ، هر زمان کالای مورد نظر شما در دسترس باشد از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.